Alles onder 1 dak bij

contact groep

Contact Groep heeft zijn naam niet gestolen. Ons doel bestaat erin om als makelaar zo bereikbaar mogelijk te zijn én te blijven. Om deze verantwoordelijkheid op zo’n efficiënt mogelijke wijze te voltooien, vragen wij aan u als klant om in de mate van het mogelijke rekening te houden met onderstaande richtlijnen. Alvast bedankt !

Communicatiekanalen

  • E-mail : E-mail is en blijft onze voornaamste vorm van communicatie. Wij vragen om zoveel mogelijk de ALGEMENE emailadressen te gebruiken. De mails worden intern doorgestuurd en behandeld door de juiste persoon.
  • Telefoon : Wij vragen u om zoveel mogelijk naar onze vaste lijn te bellen en ook liefst tijdens de kantooruren. U kan worden doorverbonden als het kantoor gesloten is.
  • Afspraken : Wij werken graag met open deuren. Om onze diensten echter goed te organiseren en de service hoog te kunnen houden, vragen wij om zoveel mogelijk op voorhand te bellen en een afspraak te maken.
  • Website : Onze website is vernieuwd en draagt bij tot een betere service. U kan binnenkort uw schade-aangifte doorsturen via de website, en u kan offertes aanvragen.
  • Sociale Media : Via onze Facebook-pagina trachten wij u op de hoogte te houden van nieuwigheden, acties en onze werking.
  • MyBroker : Deze applicatie geeft een overzicht van uw verzekeringspolissen op ons kantoor. Er is een chatfunctie waarmee u met ons contact kan opnemen. Super gemakkelijk en snel.

Algemene e-mailadressen

Openingsuren

Maandag
9u - 12u30
14u - 17u
Dinsdag
9u - 12u30
14u - 17u
Woensdag
9u - 12u30
14u - 17u
Donderdag
9u - 12u30
14u - 17u
Vrijdag
9u - 12u30
14u - 17u

Review

Geef ons een recensie

Laat een bericht achter